onemedia

SEO


Søgeoptimering på din hjemmeside er med til at øge mængden af de besøgende, som kommer gennem den organiske trafik på relevante nøgle- og søgeord.

 

Bruger du din branches centrale nøgleord samt det rigtige antal af dem, kan du skabe mere synlighed, så du når flere nye kunder.

 

Det er et uundværligt redskab for enhver virksomhed, der gerne vil have bedre placeringer på Google. I sidste ende kan det betyde, at nye kunder vælger dig frem for dine konkurrenter.

Branding identitet


Branding er historiefortælling. Hvis din virksomheds koncept sidder i skabet, kan du virkelig skille dig ud fra mængden. Det kræver, at virksomheden, den fysiske tilstedeværelse og hjemmesiden har et fælles visuelt udtryk – den røde tråd.

 

I nyt kapitel kunden læser i din historiefortælling, skal din virksomheds essens kunne mærkes.

Alt fra logo, flyers, visitkort, reklamer, hjemmesidedesign og dekorationen i dine fysiske butikker eller kontor skal sikre, at dine kunder genkender dig.

Tekstforfatning


Tekstforfatning til din hjemmeside er noget, der kan skabe trafik og omsætning. De rigtige nøgleord, de rigtige sekundære nøgleord og den rigtige mængde er afgørende. Ikke mindst hvis du har en webshop.


Blogs, artikler og kategoritekster skal selvfølgelig skrives med brancheindsigt, sproglig finesse og grammatisk korrekthed, så der ikke er nogen tvivl om din professionalisme. Tænk også udad. Aftaler med andre virksomheder om tekster, der henviser til dine produkter kan være meget produktive.

Hjemmeside


Et afgørende punkt for online succes i den digitale verden er, at dit webdesign fremstår professionelt, er let tilgængeligt og samtidig fastholder de besøgende. De skal have den information, de søger. 


En gennemtænkt hjemmeside kan tiltrække flere besøgende, skaffe flere leads og øge salget.


En webshop er en et populært eksempel.

Hvis den er vellavet, kan den accelerere din forretnings omsætning eller synlighed på internettet.

Marketingkampagne


En marketingkampagne er en strategisk manøvre, som udvikles til at øge opmærksomheden omkring din virksomhed. Har du styr på dit budskab? Din målgruppe? Ved du, hvordan du er anderledes, og hvordan du kommunikerer det?


Det gælder om at sætte sig godt ind sine kunders behov og forstå deres tankegang.


Om at vide, hvordan de opfatter din virksomhed, og hvad de vil have. Hvis du samtidig har ordet i din magt, kan du i den grad nå bred ud.