Vi elsker marketing, og vi elsker at se vores kunder lykkes
Tilfredse kunder
tager aldrig fejl
Vi arbejder med alle aspekter af marketing og leverer resultater – uanset om det gælder grafisk design, SEO, hjemmesider eller online annoncering.







































Mere eksponering for Turtle Beach i Danmark i samarbejde med os
I over 4 år har vi samarbejdet med Turtle Beach om at promovere deres gaming-produkter i Danmark, herunder mus og headset. Vi arbejder tæt sammen med danske YouTube- og Twitch-livestreamere og benytter platforme som YouTube, Twitch, Instagram og TikTok til at skabe eksponering. Derudover sørger vi for anmeldelser af deres produkter, alt sammen til PR-formål.


Møbelsnedker opnår topplaceringer på Google med lokal SEO
Vi har hjulpet, rådgivet og udviklet markedsføringsmateriale og -strategier for Flintholm Snedkeri siden dag ét. Vi startede med at opbygge deres hjemmeside, optimere den lokalt for SEO og rådgive om e-mailmarkedsføring gennem Klaviyo. I dag er Flintholm Snedkeri et selvkørende møbelsnedkeri og ligger på topplaceringer på Google.
“Vi har været meget glade for samarbejdet med Onemedia. Vi benyttede dem til opbygning af ny hjemmeside med fokus på SEO og Google placering, og vi kunne se resultater kort tid efter siden blev lanceret.”
Amalie Friis
Indretningsdesigner hos Flintholm Snedkeri
Sharkoon vil ind på det danske gamingmarked
Sharkoon er et tysk gaming-mærke, etableret i 2003, med afdelinger over hele verden. I samarbejde med Onemedia har vi udviklet markedsføringsmateriale og -strategier, herunder samarbejder med danske content creators og influencere, for at styrke Sharkoons brand og synlighed i Danmark.


Mere kendskab til Floating Grip blandt gamere i Danmark
Siden 2022 har Floating Grip og Onemedia haft et tæt samarbejde med fokus på at øge kendskabet til Floating Grips produkter blandt danske gamere. Sammen har vi arbejdet på at styrke brandets tilstedeværelse på platforme som YouTube og Twitch ved at engagere danske content creators og influencere.
Dansk legetøjswebshop får nyt webdesign i Shopify
PokePulls ApS er en dansk webshop med hovedsæde på Sjælland, der har ét fokus: at sælge Pokémon-kort og -merchandise til konkurrencedygtige priser. Med et nyt Shopify-webdesign og en opdateret webshop er PokePulls klar til at konvertere nye besøgende til salg og øge omsætningen gennem nyt webdesign.


NordVPN bliver promoveret af danske content creators
NordVPN er en af verdens største VPN-tjenester. I samarbejde med tre danske YouTube-entertainere øgede vi opmærksomheden på deres tjenester og fordele gennem komiske YouTube-indslag og livestreaming. Vi producerede specielt videoindhold til YouTube, der har opnået over 500.000 visninger. Den online kampagne kørte i en måned på det danske YouTube-fællesskab.
Wooting træder ind på det danske marked med danske YouTubere
I samarbejde med det hollandske gaming-mærke Wooting har vi udviklet en markedsføringsstrategi, der skal øge fokus på og skabe opmærksomhed omkring Wootings innovative gaming-tastaturer blandt danske gamere. Vi har arbejdet tæt sammen med danske YouTube-entertainere, som har bidraget med videoindhold for at styrke eksponeringen.


Brandidentitet til et større YouTube-projekt til YouTube-entertainer
Spørg Casper er en af Danmarks største og ældste YouTube-entertainere, og i forbindelse med lanceringen af hans ungdomsbog Drengerøvshistorier har vi udarbejdet grafisk materiale og design samt produceret en økologisk sodavand i et begrænset oplæg som en limited edition, som skulle bruges som markedsføringsmateriale til projektet.
Lanceringen af nyt tastatur fra Montech promoveres på YouTube
En ny æra af gaming-tastaturer fra Montech står for døren. Det nye Montech MKey TKL-tastatur promoveres i Danmark gennem influencer marketing, hvor en anmeldelsesvideo – produceret i samarbejde med en dansk YouTube-entertainer – suppleres af et blogindlæg. Alt sammen som led i en PR-kampagne.


WinWings produkter promoveres gennem dansk influencer marketing
WinWings avancerede flysimulator-produkter lanceres nu i Danmark via strategisk influencer marketing. Som det første danske bureau med WinWing-samarbejde har vi gennem seks måneders planlægning gjort det muligt for danske content creators og influencers at skabe opmærksomhed om produkterne på YouTube og Twitch. Kampagnen omfatter produktgennemgange, anmeldelser og live-streams rettet mod flyentusiaster på tværs af digitale platforme.
Vi har også haft fornøjelsen af at samarbejde med disse brands








