marketing case
Visuelt stærk hjemmeside og lokal SEO i skarp forening
Siden begyndelsen af Flintholm Snedkeris digitale rejse har Onemedia været strategisk partner med målet om at styrke virksomhedens synlighed på Google og tiltrække nye kunder via organisk trafik og lokal SEO.
Samarbejdet tog afsæt i en grundig analyse og strategisk rapport, udviklet internt hos Onemedia, som dannede grundlaget for en skræddersyet digital tilstedeværelse. Herfra blev der udviklet en hjemmeside, der afspejlede Flintholm Snedkeris brandidentitet med fokus på æstetik, funktion og storytelling – og designet i tråd med virksomhedens visuelle retningslinjer.
Vi arbejdede målrettet med teknisk og lokal SEO, intern linkstruktur, strategisk opbygning af landingpages og konverteringsoptimeret copywriting. Dette har løftet virksomhedens placeringer markant i søgeresultaterne og skabt øget eksponering, relevant trafik og direkte henvendelser.
Samarbejdet har fra start haft fokus på at etablere Flintholm Snedkeri som et førende og synligt navn i Odense og omegn. Med høje Google-placeringer på relevante søgeord og en målrettet SEO-struktur, står snedkeriet i dag stærkt positioneret online.
Onemedia har stået for alt fra hjemmesideudvikling og visuel identitet til SEO-optimering og rådgivning inden for e-mail marketing gennem Klaviyo.

“Vi har været meget glade for samarbejdet med Onemedia. Vi benyttede dem til opbygning af ny hjemmeside med fokus på SEO og Google placering, og vi kunne se resultater kort tid efter siden blev lanceret.”
Amalie Friis
Indretningsdesigner hos Flintholm Snedkeri


